my hero

det bästa med att inte gå till skolan är att man kan sova länge på morgonen!
mår fortfarande j1ättedåligt men faktiskt lite bättre än igår, är väl superpillerna jag fick på sjukhuset.
har kollat på en rikitigt bra film idag, the last song, underbar!
har aldrig bölat så mke till någon annan film, super var den verkligen!
har okckå bakat en kladdkaka med min lillebror som mitt huvud inte alls uppskattade, annars har jag vara legat & halvsovit hela dan. är verkligen rastlös & jag känner att jag måste göra nått men jag orkar inte ens gå utanför dörren. egentligen borde jag plugga men vem fan orkar det med de här jävla huvevärken !?
nej nu ska jag snart sussa för mitt huve vill det, ååh här får man inte göra någonting som man sjäv vill...


ph; you are the best!


Kommentarer
Postat av: johannamattsson♥

Gud, as söt bild:D!

kmr du imorgon till skolan?:)

2010-09-15 @ 16:38:26
URL: http://byjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0